پارسی چت شلوغ پارسی چت شلوغ .

پارسی چت شلوغ

گلشن چت | چت گلشن

گلشن چت
به گلشن چت بهترین چت روم فارسی خوش آمدید.لطفا قبل از ورود به گلشنچت نکات زیر را بخوانید.

 

گلشن چت در ستاد ساماندهی ثبت شده است و هر گونه بحث سیاسی ،مذهبی و جنسی در این چت روم ممنوع میباشد

کاربران عزیز چت روم گلشن از ارسال فایل های شخصی اعم از عکس فیلم و هر نوع فایلی که موجب سو استفاده کاربران میشود ممنوع هست و اگر کسی این کار را انجام داد عواقب آن متوجه خود کاربر خواهد بود و مدیران چت گلشن هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارند

کاربر عزیز گلشن چت اگر برای اولین بار میخواهید وارد چت روم شوید و از شما درخواست رمز شد لطفا به آخر اسم خود عدد اضافه کنید

کاربران عزیز چت گلشن توجه کنند که رمز خود را به هیچ عنوان به شخص دیگری ندهند و اگر کسی با هوویت مدیر گلشن چت از شما درخواست رمز کرد به قصد و نیت شوم این کار را میکند و از شما درخواست میکنیم رمز خود را به کسی ندهید

پارسی چت بهترین چت روم فارسی

چت گلشن
عزیزان توجه کنید گلشن چت فقط برای سرگرمی طراحی شده و هیچ گونه اعتبار دیگری ندارد

کاربر عزیز در صورت داشتن مشکل با مدیران و ناظران چت گلشن در تماس باشید

دوستان در صورت مبهم بودن استفاده از چت روم از قسمت آموزش استفاده از چت روم گلشن چت استفاده کنید

برای ورود به گلشن چت از عبارت های گلشن چت ، چت گلشن و چت روم گلشن استفاده کنید

جهت ورود به گلشن چت کلیک کنید

منبع:گلشن چت

http://www.w3test.ir

 


مشاهده مطلب اصلی در گلشن چت | چت گلشن کلیک کنید


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۴:۰۰ توسط:Ali baba موضوع: نظرات (0)

ایناز چت

ایناز چت

و ایناز چت رومی برای چت روم ها و فارسی زبان ها است شما اگر

اهل ایران هستین حتما چت ایناز رو امتهان کنید.یکی از شلوغترین

چتروم های عزیز جهت ورود کلیک کنید.

این چت روم ایناز سیم به چت کردن در عمومی و خصوصی

میتوانید ارتباط برقرارکنید .

چت ایناز
پارسی چت بهترین چت روم فارسی

 

رومی برای شماست.

مشاهده مطلب اصلی در  ایناز چت کلیک کنید


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۱:۳۳ توسط:Ali baba موضوع: نظرات (0)

اهمیت خرید رپورتاژ PBN در سئو 2020

در دنیای وب شناخته شده ترین بخش، بخش تبلیغات میباشد و همگان با آن سروکار داشته یا لااقل با این تبلیغات مواجه شده اند. اما این تبلیغات دیگر مثل قبل بر روی کاربران تاثیرگذار نیست و همین مسئله سبب شده است که روش های جدید تبلیغاتی در صفحات وب به کار رود.  رپورتاژ آگهی پی بی ان یکی از این روش ها میباشد. رپورتاژ آگهی در سئو و افزایش رتبه سایت بیشتر کارایی دارد.

 

رپورتاژ pbn

 

رپورتاژ pbn چیست؟

 PBNمخفف عبارت Private Blog Network میباشد، این عبارت به معنی شبکه ای از سایت های معتبر است. افرادی که با اصول سئو در گوگل آشنا هستند از راه های مختلفی برای بالا رفتن سایت در گوگل استفاده می نمایند که گرفتن بک لینک < span dir="LTR">PBN< span style="color:#333333"> یکی از این راه ها میباشد.

 

 

در صورت استفاده کردن از روش های این چنینی، گوگل با استفاده از الگوریتم هایی که استفاده میکند شناسایی خواهد کرد که شما از چه ترفندهایی استفاده کرده اید و در این صورت سایت شما جریمه خواهد شد و به اصطلاح از لیست نتایج گوگل پنالتی میشود. چون گوگل در شناسایی تبلیغات متنی بسیار هوشمندانه عمل میکند اما در  خرید  رپورتاژ PBN دیگر گوگل به سیستم لینک سازی شما شک نخواهد کرد و به آسانی رتبه سایت قابل ارتقا خواهد بود.

 

 رپورتاژ pbn

 

روش کار pbn چگونه است؟

در طرح رپورتاژ PBN رپورتاژ ادز با تکیه بر تیم فنی و سئوکار خود بهترین روش های لینک سازی شبکه ای را از طریق رپورتاژ ارائه می نماید. در پکیج های خرید رپورتاژ < span dir="LTR">PBN& nbsp;به هیچ عنوان مشکلی در سئوی سایت شما اتفاق  نخواهد افتاد.

روش کار این گونه میباشد که سئوکاران بین سایت هایی که از نظر اتوریتی دامنه با ارزش هستند لینک سازی را به صورت شبکه ای ایجاد میکنند. در واقع طوری تنظیم می نمایند که چند سایت به یکدیگر پیوند یا  لینک میشوند. این روش لینک دهی شبکه ای نام دارد. در روش لینک دهی شبکه ای در همه صفحات وب سایت، کلمات کلیدی لینک داده میشد. به همین دلیل، برای گوگل به راحتی قابل شناسایی بود. در روش رپورتاژ ادز کلمات کلیدی در همه صفحات پیوند داده نمیشوند بلکه در یک متن طولانی به عنوان رپورتاژ آگهی نوشته میشود و این روش هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

 

لزوم خرید رپورتاژ PBN و مزایای آن

  • رپورتاژ، یک مقاله کامل و جامع برای معرفی شماست نه صرفا یک بنر تبلیغاتی
  • نسبت به سایر روش های تبلیغاتی رپورتاژ آگهی بیشتر توجه کاربران را جلب خواهد کرد.
  • رپورتاژ، باعث کسب رتبه بهتر برای وب سایت شما خواهد شد.
  • پس از درج آگهی شما هم یک نوع بازاریابی برای سایت شما خواهد شد و هم رتبه سایت بالا میرود.
  • رپورتاژ آگهی شما هیچوقت حذف نخواهد شد. یعنی رپورتاژ آگهی شما دائمی خواهد بود. این دائمی بودن سبب میشود که در مدت زمان طولانی رتبه سایت شما بالا برود.
  • برای رپورتاژ PBN نسبت به بقیه روش ها  هزینه کمتری صرف خواهد شد. یعنی با صرف کمترین هزینه بهترین نتیجه را از آن سایت خود خواهید کرد.

​و در آخر 2 لینک برای خرید رپورتاژ پی بی ان مجموعه معتبر و با سابقه شیک رنک معرفی می گردد :

 

1-

https://www.chicrank.com/reportage. php

2-

https://www.chicrank.com/reporter.p hp

 

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۱:۴۸ توسط:Ali baba موضوع: نظرات (0)

پارسی چت

امروزه ما در دنیایی زندگی میکنیم که ارتباطات در زندگی انسان نقش بسیار مهمی دارند.در طول زمان ارتباط با یکدیگر به شیوه های زیادی انجام میشد که در این دوره ارتباطات بصورت چت هست.و اما چت چیست؟چت به زبان فارسی به معنای گپ زدن با یکدیگر هست که در عصر ارتباطات به  گفتگوی آنلاین در یک  فضای مجازی بین دو یا چند نفر را چت میگویند.(چت) یا گفتگوی اینترنتی پدیده ای نوین و نوظهور است که به سرعت در کشور ما فراگیر شده و در میان اقشار مختلف جامعه پیر و جوان و کودک همه را جذب خود کرده است. در این مطلب قصد داریم یکی از  چت روم های فارسی ایرانی را به شما معرفی کنیم. چت روم پارسی گپ یک اتاق گفتگو با زبان فارسی است که شما کاربران ایرانی و فارسی زبان از سراسر ایران و حتی جهان با ورود به این چت روم میتوانید ساعت ها بصورت رایگان با دوستان و آشنایان خودتون بصورت عمومی و خصوصی و همچنین صوتی و یا تصویری  چت کنید.شما در این چت روم میتوانید بصورت ریل تایم با دوستان ، آشنایان و خانواده گفتگو کنید.چتروم فارسی پارسی گپ دارای قالبی کاربر پسند میباشد که حس خوبی به شما هنگام چت کردن منتقل میکنه چت شلوغ پارسی گپ دارای سیستم درجه بندی کاربر بر اساس فعالیت میباشد که کاربران فعال تر دارای درجه های بالا تر میباشند. شما در پارسی گپ میتوانید فونت نوشتاری خود را تغییر دهید و هنگام گفتگو از استیکر و شکلک نیز استفاده کنید.چت روم پارسی گپ با آدرس (http://www.parsigap.com/) قابل دسترس است.شما همچنین میتوانید با جستجوی کلمه پارسی گپ و یا پارسی چت در موتور جستجوگرتون به این چت روم دسترسی داشته باشید.

 

در ایران و حتی دنیا چت روم های زیادی وجود دارد که شاید برای شما سوال باشد چرا چت روم پارسی گپ؟ در بسیاری از چت روم ها بدلیل عدم داشتن امنیت روانی و انتشار اطلاعات کاربران موجب شده کاربران چت روم ها هنگام انتخاب چت روم مورد نظرشون دچار تردید بشند اما در چت روم پارسی گپ امنیت فوق العاده با مدیریت دقیق و قوی شما کاربران میتوانید با خیال راحت چت کنید.در چت روم پارسی با نظارت 24 ساعته ناظران و مدیران از ورود افراد مزاحم و متخلف به چت روم جلوگیری میشود.خوب است که بدانید چت روم فارسی پارسی گپ در سال 89تاسیس شده و دارای قدمت زیادی میباشد که باعث محبوبیت این چت روم در میان کاربران ایرانی شده است.


برچسب: چت، چت روم، چتروم، چت پارسی، پارسی گپ، پارسی چت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۸:۱۸ توسط:Ali baba موضوع: نظرات (0)